torsdag 14 juni 2012

Nästan fredag och syhelg!

Jag ser verkligen fram mot denna syhelg hos Brita på Quilterian, att få tillfälle att träffa andra syglada qviltare! Vi ska sy från i morgon eftermiddag till och med söndag em, med natuliga pausar för mat och sömn. Men vad ska jag sy? det har jag funderat över men så kom jag på att jag har ju köpt ett mönster på en liten fin-väska, det blir kul, sen kan jag ju ta med mig den lilla nessesären som är tänkt till Isak, dessutom kan jag försöka att fortsätta med sommarduken i convergence. Det finns hur många ideer i mitt huvud och alla tips som finns på internet.
Nu ska jag fixa till lite och koppla av en stund innan sängdags.
Hej svejs så länge!

1 kommentar:

  1. Hejsan Gunilla,
    Tack för en trevlig helg. Jag är nyss hemkommen och resan hem gick bra.
    Nu ska jag bara smälta alla intryck och ta till mej all inspiration.

    Vad skoj att du använt dej av min etikett-handledning :)

    Kr<m o ha det gott!

    SvaraRadera