måndag 4 juni 2012

Ett brev från Norge!

Jag har beställt två mönster från Lappedesign för ett tag sedan, Julelöparen var svår att få tag på och väskmönstret fanns inne. I kväll när jag kom hem från jobbet låg kuvertet i postlådan, ivrigt öppnade jag kuvertet och där var tidskriften My quilt med det önskade mönstret, tyvärr hade dom glömt att skicka med mönstret på väskan.
Nu är jag verkligen sugen på att sy och det är ju bara att sätta igång, såg också att Brita på Quilterian har många nya tyger och två speciella som jag ska köpa en bit av vid tillfälle. Jag såg några jätthäftiga tyger på en amerikansk sida men det verkar svårt att handla qvilt-tyger från "over there". Kanske Brita får hem något till hösten. Måste nog göra färdigt ett par tre ufon så att jag har något att visa under syhelgen.
Det finns annat som är viktigt ochså, t ex att tvätta, städa, åtminstone när dammråttorna blir alltför stora och tvättkorgen svämmar över. Jag längtar efter en ny tvättmaskin men det blir inte förrän jag har fixat till i badrummet och det blir till hösten hoppas jag.
Nu är det dags att göra lite annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar