söndag 18 oktober 2015

Smulspår

Äntligen är mitt Smulspår färdigt att hängas upp som bonad, det passar även som en bordsduk. När jag minskade ner storleken var det lättare att se hur alla bitarna skulle sättas ihop. Det roligaste var att quilta, effekten blev bra men om jag hade använt vit bakgrund tror jag att det hade blivit ännu mer effektfullt. Nu ska jag bara fixa någon sorts upphängningsanordning.
Och så här ser mitt Smulspår ut: 


Nu ska jag göra klar min höstlöpare och i morgon får ni se den.
Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Så läcker den blev med olika färger. Är riktigt sugen på att försöka göra,en själv.
    /AnneMarlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar! Det är bara att testa, det var roligt och spännande att se det slutliga resultatet. / Gunilla

      Radera