söndag 14 december 2014

Hösten är förbi.

  Det har inte blivit mycket sytt vare sig i november eller denna månad men äntligen är min höstlöpare med tillhörande muggmattor färdiga. Det har tagit hur lång tid som helst att fålla lukke-kanten men nu är det gjort. 

Snön ser blå ut men jag ser att det börjar skymma.

Tiden går när vi sysslar med annat läste jag någonstans. Dels har jag varit på resande fot halva november och denna månad förstår jag inte vart tiden försvunnit. Och nu är det snart jul, hoppas att vi får riktig vinter till julafton.

Jag var till Quilterian och såg bidragen till sommarens utmaning av ros-tyger. Det är fina quiltar stora och små som var utställda, jag hade sytt en mindre bordsduk. Det var väldigt roligt att sy denna utmaning.
Ovansidan är detta och undersidan här nedanför.

Nu väntar en del göromål inför julen. GOD JUL TILL ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar