fredag 26 december 2014

Annandag jul

Julen är vad man vill att den ska vara. I år var jag tillsammans med min yngsta bror och hans familj, sonen med fru och barn tillbringade julen i år hos hennes föräldrar, vi turas om att fira hos varandra. Julklapparna är till barnen, det viktigaste är att man kan vara tillsammans.
Vi har haft ett riktigt vinterväder, det kom snö precis några dagar före jul, det har varit kallt också ca -20C och en härlig sol ca4 timmar varje dag.


Barnen vill att tomten ska hitta hem till dem därför kan det behövas en ordentlig vägbeskrivning speciellt i en stad.
Min brorsons döttrar gjorde det lättare för tomten.

Nu går det mot ljusare tider och snart har vi ett nytt syår jag hoppas att det blir mer tid för det nästa år.
Jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR från ett mycket vintrigt Luleå!


1 kommentar:

  1. Hoppas att du får tid och lust att sy lite mer nu när ljuset är på väg tillbaka.
    God fortsättning

    SvaraRadera