lördag 14 december 2013

Meretes Julgåta del 2.

Änligen har jag sytt del 2 av Julgåtan, del 3 ska påbörjas idag och förhoppningarna är att jag har tid att färdigställa denna gåta i helgen. 
Så här långt har jag kommit. Jag har sett slutresultatet som andra har sytt och det blev väldigt fina jullöpare.

Det har kommit en del mellan bland annat julkortsbytet, dom är ivägskickade och jag får tillbaka andra julkort nästa vecka. Bilder på mina kort visar jag när bytet har anlänt.

Stressa inte med julförberedelserna, det blir jul i alla fall! Tänd ett ljus till i adventsstaken i morgon och mys! Hej så länge.

1 kommentar:

  1. heja på, så att du blir klar innan jul. Löparen blir fin och du har ju perfekta tyger.
    Spännande att få se både löpare o julkort så småningom.
    Kram o trevlig tredje advent.

    SvaraRadera