tisdag 31 december 2013

De sista som jag sytt december månad.

Jag måste lägga in det jag sytt senaste månaden, det sista för detta år.



De här julkorten skickade jag till Julkortsbytet på QoL-listan 2013.

De här fina julkorten fick jag i retur.

 Tyvärr hann jag inte sy klar Meretes julgåta, det är kviltningen kvar och lukke-kanten. Jag fick korta av den ytterligare för att löparen skulle passa mitt lilla soffbord.

 Julklapps-grytlappar till Viktor
 Till Sandra
 Till Julia
Till Johan

Gott Nytt Sy-år till er alla!



2 kommentarer:

  1. Det var flera fina saker som Du sytt i december månad, tycker jag.
    Att sy julkort är en trevlig ide´, som jag inte har prövat ännu.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Det var en härlig produktion under december.
    Ett Gott nytt år önskar jag dej. Kram!

    SvaraRadera