fredag 26 april 2013

NU ÄR DET VÅR!

Tänk att det alltid är samma sak varje år när snöhögarna är lika höga som ett tvåvåningshus, snön kommer aldrig att tina bort det här året. Men nu har det gått rasande snabbt, snön är nästan borta, högarna har minskat otroligt mycket på två veckor nu när det varit varmgrader dygnet runt och snart är allt borta. : ))
Jag har faktiskt sytt lite till, det är verkligen roligt nu men jag tycker att det tar för lång tid med alla projekt...
Några bilder:
 Isaks kudde



 Den söt lilla necessären som många syr just nu, det är knepigt med dragkedjor men jag lyckades till slut.
Det var roligt att sy den här och det gick ganska fort. Om du vill testa finns den här: http://www.pattydoo.de/2012/12/naehanleitung-kosmetiktasche/

Ett UFO till är färdigt!

Jag skulle egentligen göra deklarationen klar men det kom en hel del tyg emellan. : ))

1 kommentar:

  1. Det var tre fina bilder på Dina projekt. Necessären som jag sett lite här och var verkar vara en kul modell, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera