söndag 10 februari 2013

Kurs med Makalösa

Idag har jag varit på kurs med mina sykompisar i Makalösa med Brita som ledare i Quilterian med tillgång av massor med tyger. Dagens ämne var ett block i skuggteknik, det var roligt att lära sig ett nytt block. Naturligtvis hann jag inte göra allt klart p g a för mycket prat och lite verkstad från min sida. Jag ska sy klart så snart som möjligt så att det inte blir ett ufo.Det kommer en bild när den är klar.
Jag måste bli mer fokuserad och sy klart mina arbeten eftersom och inte påbörja något nytt, det blir så många ufon annars. Jag skrev ner en lista på sånt jag vill sy, ingen prio-ordning eller start/slutdatum, det tillkommer nya ideer ständigt. Det är kul att ha denna lista som inspiration och gå tillbaka och fundera och fantisera vad kommer jag att sy nästa gång,
Nu tillbaka till verkligheten och diskbänken som är full av disk som vill bli ren.
Hej Då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar