söndag 23 december 2012

Dagen före julafton!

Det är ingen idé att stressa! Det blir jul ändå! Det enda som stressar mig är denna dator som är prillig! Jag blir tokig.....
Igår hade jag lilla julafton för mitt barnbarn och hans föräldrar, naturligtvis skulle han sova i min soffa :)), det är bara kul att "lillprinsen" väljer att sova här, vi har det så mysigt.
Annars pågår det syaktiviteter som vanligt, jag måste bara får sy klart julkorten som är så roliga att sy. Mina nära och kära har fått eller kommer att få ett eget tillverkat quilt-kort.
Övriga aktiviteter är så gott som klara, städning - göres bäst efter alla helger, att baka - det finns att köpa, julskinka, köttbullar, sallaten - det är det godaste och det gör jag själv, resten av julmaten finns klar i butiken.
Nu är det frukost och sen en liten systund innan jag åker till mamma på besök, i morgon är vi där och firar julafton och äter gott.
Jag önskar er alla en BRA julhelg!
GOD JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar