onsdag 19 september 2012

Friherrinna.

Ja, jag tänker bli friherrinna efter nyår, jag ser verkligen fram mot det. De fyra senaste åren har varit ganska påfrestande, ja inte lika jobbigt hela tiden, det blir lättare  med tiden och nu känns det viktigt för mig att ta till vara på tiden utan att behöva tänka på jobbet. Jag har ett fantastiskt roligt och stimulerande arbete på alla sätt, tänk att ha fått fördelen att arbeta med böcker och träffa trevliga människor under mitt arbetsliv det har gett mig mycket. Jag hade inte tänkt att berätta det för mina kollegor förrän på fredag när vi har apt men dagordningen gjorde det inte möjligt att vänta till dess.
Det finns mycket som jag vill göra, bl a sy utan att behöva tänka på klockan, dessutom har jag inte haft så mycket tid till att träffa mina vänner så ofta som jag skulle vilja, tröttheten har tagit över många kvällar.
Det blev lite avhugget men jag berättar mer sen.
Som vanligt väntar sängen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar