torsdag 1 mars 2012

Vad göra eller inte göra?

Veckorna går väldigt fort, jag upplever att veckan består av måndagar och fredagar. Hur ska jag kunna lära mig att förvalta tiden på ett vettigt sätt? Jag kanske ska planera lite bättre här på hemmaplan. :))
Nu har jag tre påbörjade projekt: 1. ufo från 2010 som jag fållade nästan klart i gårkväll; 2. vårlöparen som jag är missnöjd med, jag ska sy fast lukke-kanten och faktiskt se om jag kan fålla den på symaskinen.  :>/  3. är convergence-duken en sommarduk, där är det mycket kvar att göra, jag kanske börjar med påsktabletten eller en annan rolig grej som jag köpt massor med roliga tyger till (som om jag var utan tyg...) Sommarduken kan jag göra efter påsk.
Jag visste inte att det fanns så många ideer att ösa ur när det gäller lappteknik, jag blir alldeles virrig och vill sy allt på en gång, Nu måste jag sansa mig och göra ett kanske två projekt åt gången!
Idag är det 30 dagar utan röka! Ibland tar jag en snus och jag hoppas att det inte är för evigt. Julia gör det bra som inte har snusat på 9 dagar!
Nu ska jag röja köksbordet så att jag kan börja jobba med mina tre projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar