onsdag 7 januari 2015

En ny kvilt är på gång.

Igår sorterade jag upp mina tyger, det var en ursäkt eftersom jag sökte ett speciellt tyg och som tur är hittade jag det. Sen gick det undan att sortera ut de andra tygerna som jag skulle använda till denna kvilt. Idag har jag skurit alla lappar som jag tror ska räcka, det finns mer tyg om jag har räknat fel.
Det kommer att bli ett täcke av Bowtie-block, många av tygbitarna är av större scraps, det är så spännande att jag kan nästan inte sova. 😄

I morron kväll blir det spännande att sy. Jag har till och med klart vilka tyger som ska vara på baksidan men det får bli en hemlighet.
Sov gott! 💤💤💤💤

1 kommentar:

  1. Härligt, visst är det skoj att sy när allt går som "smort".
    Lycka till med fortsättningen och glöm inte att sova :))
    Kram!

    SvaraRadera