fredag 15 augusti 2014

Verktygsväska.


Det var en riktig utmaning att sy denna väska men skam den som ger sig. Jag var ju tvungen att sy klart eftersom jag lovat Maggen en ,,verktygsväska till sina silverhantverksverktyg. Samtidigt är det bra att hitta på något lite annorlunda även om grunden finns lite var stans. Nu är den helt klar och överlämnad till min syster Maggen.
Insidan. (Mina egna verktyg som demonstrerar funktionen.)

Utsida
Utsida.
Precis som en gammaldags liten resväska i miniformat.
Och nu väntar mina nästa projekt. Tänk om jag sydde lika snabbt som tanken, det finns hur mycket inspiration överallt i bloggar, på Facebook, butiker m m, det är nog meningen att det är inspirationen som ska få igång tankearbetet inför nästa projekt. Dessutom blir jag väldigt glad över kommentarerna som ni ger mig! Tack för dem! 

2 kommentarer:

  1. Nu har du varit kreativ, sytt efter huvudet snyggt.
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Vilken fiffig idé. Snygg! Jag behöver nog en sån jag me... till min alldeles egna vertyg som jag köpt till pärleriet. ;)

    Ha det bra, kram!

    SvaraRadera