lördag 26 juli 2014

Sommar-romantik.

Det är väldigt varmt men en afton ville jag sy något och då blev denna lilla (11 1/2"x11 1/2") romantiska tablett till. Nu måste jag ju göra om sovrummet så att denna lilla skapelse passar in ; )))).

 

Nu har jag sprättat och sytt ihop rätt:
Det blir inte mycket sytt i denna värme och då är det bara att stänga igen alla fönster och dörrar på sörsidan och öppna upp i norr, sen starta den ljuvliga fläkten och lämna lägenheten för en skön dag utomhus i badvattnet.
Ha en fortsatt härlig sommar!

1 kommentar:

  1. Så fin tablett i min favoritfärg rosa och med spets som pricken på i:et. Tittade först att varför har hon sprättat och sytt om blocket, men till sist märkte jag ju, det går så lätt att man sätter något fel med så många delar i ett block :o)
    Vi körde annars genom Luleå för drygt två veckor sedan, vacker stad att vara stolt över!!!!
    Hälsningar från Finland

    SvaraRadera