fredag 8 mars 2013

Slut batteri i kameran

Kul att ha avslutat väskan=kassen med Bargello-testet vi sydde, trist bara att batteriet tog slut i kameran, men ett foto kommer. För första gången har jag frihandskviltat, det var kul, det blev inte så bra men med träning kommer det att bli bättre. Jag gillar mest att Eko-kvilta om det är möjligt men nu var det så mörkt tyg på sidorna + botten och då testade jag något nytt. Jag tyckte att tygbitarna var nog stora när jag började kvilta men dom "krympte" lite under arbetets gång. I morgon när jag ska till Sunderbyn på Rikstäcket kurs är det bra att ha en användbar väska.
Nu ska jag rusta mig för morgondagen! Hej Så Länge! : ))

1 kommentar:

  1. Ha det så skoj i morgon, rapport önskas efter helgen.
    Ladda kamerans batteri :))

    Kram!

    SvaraRadera