tisdag 10 juli 2012

Långhelg i Täby.

Det har varit en ganska hektisk helg, jag besökte min bror o hans sambo en snabbvisit, men vi hann med en hel del. Eftersom jag inte gillar att shoppa så blev det en snabb runda i stan, hittade igen Siden-Karlsson som jag har längtat till att besöka igen, vilka tyger dom har!!! En del väldigt dyra, samlartyger skulle jag nog kalla de som kostar närmare 600 kr/m, men det var "bara se, inte köpa". Tyget jag sökte fanns faktiskt på Panduro i Täby centrum, det är en speciell blå färg som ska vara till ett speciellt täcke.
Vi var till Mariefred i lördags och tittade på museijärnvägen, promenerade i stan och sökte svalka vid båthamnen, puh det var verkligen varmt.
Vi har promenerat och gått vilse, ringde brodern han sa bara "Gå tillbaka samma väg som ni kom". Ätit på Max i Arninge(stavning?) och kollat in den framtida slalombacken som är under uppbyggnad.
Ja, det är mycket som hinns med en helg.
Nu ska jag se om jag får in mitt inlägg, förra gången försvann allt jag skrev. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar