fredag 20 januari 2012

Den här veckan gick väldigt fort, jobbade kväll måndag och tisdag. Onsdag kväll var det syträff med Makalösa, roligt att ses, sy och prata, och inspirera varandra med alla ideer. I kväll tog jag  fram skärmattan o skar ut en massa remsor till vår- o sommarlöparen jag tänkt sy, i allafall påbörja i morgon för att se hur de olika gröna färgerna passar ihop.
Tänk att jag har anmält mig till en Quilt o Lappsömnads träff helgen före midsommar, fredag till och med söndag, jag blev jätteglad att jag kom med, det är många quiltare från spridda delar av Sverige som kommer hit till Luleå. Å vad spännande det ska bli, jag är ju nybörjare och många av dom som kommer har arbetat med lappteknik i många år.
Nu väntar sängen, i morgon finns det många roliga saker att göra. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar